شما اینجا هستید: ادامه اخبار معاونت اطلاعیه معاونت فرهنگی و دانشجویی پیرامون دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 95:
 
 

اطلاعیه معاونت فرهنگی و دانشجویی پیرامون دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 95:

نامه الکترونیک چاپ


مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی ضمن تبریک قبولی شما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مادر دانشگاه€Œهای صنعتی کشور و پیشتاز در توسعه پایدار، موارد ذیل را جهت اطلاع و اقدام لازم به استحضار میرساند.

دانشجویان متقاضی استفاده از تسهیلات خوابگاهی (اطلاعیه شماره یک اداره امور خوابگاهها)

مطابق با ثبت نام آموزشی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، ثبت نام خوابگاه نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 شهریور خواهد بود.

1. اختصاص اسکان بر حسب اولویت بندی به دانشجویان روزانه غیربومی تعلق گرفته و دانشجویان ساکن در استان تهران و البرز و دانشجویان شبانه فعلاً مجاز به اخذ خوابگاه نمی€Œباشند.

2. عدم مراجعه دانشجو در تاریخ های فوق الذکر به منزله عدم نیاز به خوابگاه بوده و پس از آن این اداره هیچ تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.

3. هر دانشجو می بایست مبلغ 000/500/2 ریال( دویست و پنجاه هزار تومان )به عنوان ودیعه سکونت در خوابگاه به حساب شماره 266110855 بانک تجارت به نام صندوق رفاه دانشجویان واریز نموده و اصل فیش واریزی را به اداره امور خوابگاهها تحویل داده و کپی آن را تا پایان تحصیل در نزد خود نگه دارد.

4. واریز وجه ودیعه الزامی بوده و اختصاص اسکان به ارائه اصل فیش واریزی منوط است. شایان ذکر است که در محل اداره، دستگاه کارتخوان متصل به حساب فوق الذکر نیز وجود دارد.

5. مطابق با ابلاغ وزارت علوم، دانشجویان می بایست با اداره رفاه دانشگاه مقطع قبلی خود تسویه حساب نموده و وضعیت فاز 2 صندوق رفاه وزارت علوم برای ایشان در حالت تسویه شده قرار گرفته باشد در غیر این صورت و چنانچه دانشجو بدهی معوق داشته باشد، تا زمان تسویه بدهی اختصاص خوابگاه به ایشان به هیچ عنوان انجام نخواهد شد.

6. دانشجویان محترم دقت داشته باشند که زمان واگذاری خوابگاه از روز جمعه 20/06/95 می باشد. لذا خواهشمند است در روز ثبت نام از همراه آوردن وسایل سکونت اکیداً خودداری فرمایید.

دانشجویان متقاضی استفاده از تسهیلات وام( اطلاعیه شماره یک اداره رفاه دانشجویان )

به اطلاع كليه دانشجويان محترم روزانه و نوبت دوم مي رساند مهلت ثبت نام وام ها تا تاريخ 20/06/95 با مراجعه به سايت صندوق رفاه دانشجويان(bp.swf.ir) به صورت زير امكان پذير مي باشد :

ثبت نام متقاضيان قديمي ( دانشجوياني كه قبلاً وام دريافت نموده اند و در فاز 2 سيستم جامع صندوق رفاه دانشجويان داراي پرونده مي €Œباشند )از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان (bp.swf.ir) مطابق ذيل امكان پذير مي باشد:

- مراجعه به سايت صندوق رفاه دانشجويان (bp.swf.ir ) جهت درخواست وام فقط بايد از مرورگر موزيلا استفاده کنيد.

- نام كاربري و كلمه عبور: كد ملي با درج خط تيره ( مثال:1-123456-123 )

- مشخصات را تكميل نمائيد.

- در قسمت درخواست وام، وام مورد نظر خود را انتخاب نمائيد. توجه داشته باشيد ثبت نام شما موقت بوده و پس ازبررسی کارشناسی اطلاعات دانشجو، باید در انتظار پیغام رفع نقص و ایراد احتمالی یا تائيد اداره رفاه دانشجويان باشید و پس از آن در خواست شما بطور قطعي ثبت خواهد شد.

- متقاضيان جديد كه براي اولين بار درخواست وام مي دهند و دانشجوياني كه قادر به ثبت نام از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان نمي باشند مي بايست جهت ايجاد پرونده ابتدا به اداره رفاه دانشجويان مراجعه نمايند و سپس از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان جهت درخواست وام اقدام نمايند. 

- دانشجویان متقاضی انواع وام ضروری، وام زیارت، وام ازدواج، ودیعه مسکن متاهلی و موارد خاص بعد از ثبت نام درخواست وام در پورتال صندوق رفاه مي بايست با مراجعه به سايت معاونت دانشجويي( student.aut.ac.ir )رفاه دانشجويان فرم هاي اداره رفاه، فرم درخواست وام مورد نظر را دور و دريافت و پس از تائيد (مهر و امضا دانشكده) به همراه مدارك مورد نياز( صفحه ي دوم فرم درخواست )تا تاريخ 30/06/95 به اداره رفاه دانشجويان تحويل دهند.

ضمناً توجه و رعايت موارد ذيل به منظور تسهيل و تسريع در امور وام ها از طرف دانشجويان متقاضي وام الزامي است.

1- دانشجوياني كه نسبت به ثبت نام اوليه در پورتال دانشجويي اقدام نمايند در اولويت پرداخت قرار خواهند گرفت.

2- تحويل سند تعهد محضري (در صورت عدم ارائه) در زمان مقرر (30/06/95 ) ضروري است.

3- فتوكپي برابر اصل سند تعهد محضري مقطع قبل( با ضامن معتبر مطابق با شرايط ضامن در نمونه فرم سند تعهد محضري )نيز قابل قبول است.( دانشجويان تحصيلات تكميلي )

4- تسويه حساب با دانشگاه مقطع قبل و بستن فايل رفاهي متقاضي در فاز 2 سيستم جامع صندوق رفاه دانشجويان توسط اداره رفاه دانشجويان دانشگاه قبلي تا تاريخ  30/06/95 ضروري است.

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام وام هاي ترمي( تحصيلي، مسكن، تغذيه ، شهريه )در صورت عدم ارائه

1- تعهد نامه محضري و كپي آن ( روزانه و نوبت دوم )

توجه : جهت دریافت نمونه فرم سند تعهد محضری به سايت معاونت دانشجويي (student.aut.ac.ir)رفاه دانشجويان فرم هاي اداره رفاه مراجعه و فرم مورد نظر را دريافت و با مدارک و به همراه ضامن معتبر ( طبق شرایط اعلام شده در نمونه فرم سند تعهد محضری )به دفاتر اسناد رسمی مراجعه فرمائید.

2- كپي كارت دانشجويي( روزانه و نوبت دوم )

3- كپي كارت ملي( روزانه و نوبت دوم )

4- اصل اجاره نامه و كپي آن( براي دانشجويان متقاضي وام مسكن ترمي روزانه ي غيربومي فاقد خوابگاه )

5- كپي از صفحات اصلي و تاهل شناسنامه خود و همسر( دانشجويان مذكر متاهل روزانه ي متقاضي وام تحصيلي متاهلي )

تذكرات مهم:

تذكر1: ميزان وام پرداختي به دانشجويان در هر نيمسال بستگي به ميزان اعتبار تخصيصي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم و تعداد متقاضيان دارد.( روزانه و نوبت دوم )

تذكر2: وام شهريه پرداختي دانشجويان نوبت دوم مشمول 4% كارمزد سالانه از زمان دريافت اولين وام مي باشد.

تذكر3: دانشجويان نوبت دوم شاهد، فرزند و همسر جانباز 25% به بالا، همسر و فرزند آزاده و جانباز 25 درصد به بالا كه مشمول پرداخت شهريه نمي باشند( با تائيد اداره شاهد و ايثارگر دانشگاه )حایز دریافت تسهیلات وام شهریه نخواهند شد و نمي بايست جهت درخواست وام اقدام نمايند.

تذكر4: در صورت مازاد اعتبار تخصيصي وام شهريه دانشجويان نوبت دوم به دانشجويان مجازي و پرديس وام تعلق خواهد گرفت.

نکات مهم:

- درج شماره دانشجويي بر روي سند تعهد محضري( روزانه و نوبت دوم )

- تحويل مدارك حداكثر تا تاريخ 30/06/95 به اداره رفاه دانشجويان( روزانه و نوبت دوم )

- تهيه كپي از سند تعهد محضري ونگهداري آن نزد خود تا زمان تسويه حساب( روزانه و نوبت دوم )

- افتتاح حساب در بانك تجارت ترجيحاً در بانك تجارت دانشگاه به نام دانشجوي متقاضي ( ويژه متقاضيان جديد روزانه )


تکمیل پرسشنامه سلامت روان ( اطلاعیه شماره یک مرکز بهداشت، درمان و امور مشاوره )

نظر به اهمیت تکمیل پرسشنامه سلامت روان برای دانشگاه و وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری، خواهشمند است از تاریخ 3 مهرماه لغایت 30 مهرماه همه روزه (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 )به گروه مشاوره واقع در مرکز بهداشت، درمان و امور مشاوره ( جنب دانشگاه مهندسی کامپیوتر، طبقه اول )مراجعه نمایید. بدیهی است عدم حضور دانشجو عواقبی در روند تحصیلی آتی وی ایجاد خواهد کرد.

اداره تغذیه

- قبل از مراجعه به سالنهای غذاخوری می بایست کلیه عملیات مربوط به افزایش اعتبار، رزرو و روز فروش غذا ، توسط دانشجویان با مراجعه به سامانه تغذیه انجام پذیرد.

- دانشجویان گرامی می توانند از تاریخ 14/06/95 با مراجعه به سایت اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی به نشانی : student.aut.ac.ir  ، و انتخاب پورتال دانشجویی با نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور کد ملی وارد پورتال دانشجویی خود شده و در قسمت رزرو غذا اقدام به رزرو نمایند. توزیع غذا توسط اداره تغذیه از 20/06/95 انجام می گردد.جهت دریافت راهنمای رزرو غذا بر روی لینک ذیل کلیلک نمایید.

 راهنمای رزرو غذا

-  کاربرانی که کارت دانشجویی برایشان صادر نشده است می بایست با استفاده از دستگاههای پرینت فراموشی فیش غذای مربوط به همان وعده را دریافت کنند.

-  برای استفاده از دستگاهها پرینت فراموشی دریافت رمز دوم سامانه به عنوان رمز عبور الزامی می باشد ، لذا کاربران گرامی می توانند رمز دوم سامانه را با استفاده از منوی کاربر سامانه تغذیه تغییر رمز دوم فعال کنند.

معاونت فرهنگی و دانشجویی