شما اینجا هستید: ادامه اخبار معاونت شرایط دریافت وام نیمسال تحصیلی 1400-1399
 
 

شرایط دریافت وام نیمسال تحصیلی 1400-1399

نامه الکترونیک چاپ

قابل توجه دانشجویان محترم متقاضی وام نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹

بدینوسیله به اطلاع می رساند بازه زمانی ثبت نام وام ها و ارسال یا تحویل مدارک و مستندات وام 99/09/10 می باشد. مراحل درخواست وام

1-مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به ادرس bp.swf.ir

الف-دانشجویانی که ترم قبل وام دریافت کرده اند و اصل سند تعهد محضری را تحویل داده اند(در صورت کفایت ضامن) می بایست صرفا جهت درخواست به سایت فوق مراجعه و در خواست خود را ثبت نمایند .

ب-دانشجویانی که تا کنون وام دریافت نکرده اند 1-مراجعه به آدرس www.bp.swf.ir وتشکیل پرونده

2- دانشجویان روزانه جهت وارد کردن شماره حساب بانک تجارت و شماره شبا حساب با شماره تلفنهای اداره رفاه 64542316-64542320-64542321 تماس بگیرند. (شماره حساب صرفا به نام دانشجو و بانک تجارت باشد)

ضمنا لازم به ذکر است دانشجویان نوبت دوم (شهریه پرداز) نیاز به اعلام شماره حساب نداشته و وام شهریه ایشان به حساب اختصاصی دوره های آزاد دانشگاه واریز و از بدهی شهریه کسر خواهد شد.

3-مراجعه مجدد به سایت bp.swf.ir و ورود به پورتال فاز 2 با وارد کردن نام کاربری : کد ملی و رمز عبور : کدملی - درخواست وام

مهم: بعد از ورود به پورتال با موزیلا کلمه عبور را تغییر داده تا گزینه درخواست وام فعال گردد.

دانشجویانی که در سیستم رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir برای اولین بار در خواست وام نموده اند، بایستی تا تاریخ 10/09/99اصل سند تعهد محضری و مدارک ضامن طبق آیین نامه که در کانال اداره رفاه دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به طور مفصل توضیح داده شده را از طریق پست به ادرس تهران خیابان حافظ روبروی خیابان سمیه دبیرخانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر اداره رفاه دانشجویان ارسال نمایند. بدیهی است که به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد . لطفا دقت نمایید در غیر اینصورت ثبت و تائید وام ایشان امکان پذیر نمی باشد و اداره رفاه مسئولیتی ندارد .

لازم به ذکر است پیش نویس متن سند تعهد نامه محضری را از طریق کانال اداره رفاه دانشجویی http://t.me/refahamirkabir تهیه نمائید و سپس به دفتر اسناد رسمی مراجعه نمائید.

شرایط گواهی کسر از حقوق در همین کانال می باشد. لطفا دقت فرمائید.

به دلیل شرایط حاضر (بیماری کرونا ) و تغییر آیین نامه ی وام دانشجویی از نظر شرایط و مدارک و مبلغ وام ها و حجم بالای کار به دلیل نحوه ی ارسال مدارک ، ثبت اطلاعات در بازه زمانی مقرر بسیار مشکلتر از قبل می باشد لذا تقاضا داریم ابتدا آیین نامه را به دقت مطالعه فرمائید سپس تقاضای خود را ثبت و اقدام به ارسال مدارک نمایید تا هر چه سریعتر پروسه ی پرداخت وام انجام شود .

لازم به ذکر است که به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات عدیده ای که ، دارد ارتباطات اداره رفاه دانشجویان از طریق تلفن با کارشناسان ذیل می باشد. و از دانشجویان محترم درخواست میشود حتی الامکان از مراجعات حضوری پرهیز نمایند.

آقای غلامی :02164542321

آقای کوه خیل : 02164542320

خانم آل داود : 02164542316